DAFTAR AHLI TUPPERWARE 2021

 Daftar Ahli Tupperware 2021

😭“PAKSU.. Susahnya nak buat sales ONLINE nie musim PKP ni …...dari pagi saya bukak henfon sampai la ke malam, tak ada orang PM tepi pun… semua krik krik jer semua” - kak kiah (Kedah)

😢😢“Nak buat marketing? Mahal la paksu yang berbayar…..saya dulu pernah buat marketing sampai beribu, tapi tak berhasil pun, tak ada sales pun… pokai saya pakcik oii” - abg joe (Terengganu)

🙄🙄“Marketing tu nak buat macam mana, saya ni baru berniaga, lagipun bisnes dari rumah je suri rumah...nak kena buat iklan ke? … saya memang blur bab bab nak cari sales.. almaklum la tak pernah niaga” - kak timah (seremban)

😬😬“Macam mana dorang buat bisnes juta-juta? Apa rahsia dorang ni…? Pakcik pun saya tengok berjuta juta. Part time jer kan?” - sis laila (ampang)

____________

Semuanya akan diberitahu caranya, jangan takut untuk mula bagi peluang pada diri anda.

Jom sertai menjadi ahli Tupperware salah satu business yang sudah dikenali ramai dan diperakui ramai kualiti produknya.

http://www.wasap.my/60174353664/Daftar+Ahli+Sekarang

http://www.wasap.my/60174353664/Daftar+Ahli+Sekarang

#paksutupperware

#jalandahada 

#kitajagakita




Inilah dikatakan kesempatan

anda boleh menikmati keistimewaan sebagai ahli bila mana menjadi ahli TUPPERWARE

sangat mudah.. !!!


1. Dapat Beg, 3 unit Tupperware percuma 

2. Dapat gift istimewa dari saya

3. Boleh mendapat lebih potongan sebagai ahli sehingga 25% 

4. Bila anda menjadi ahli --> anda boleh membuat rangkaian downline yang mana anda boleh menikmati commision setiap pembelian downline 

5. Barangan tupperware yang rosak mengikut syarat tupperware boleh ditukar dengan yang baru !! hebat kan..

6. banyak lagi keistimewaan.. saya dah rasainya.. anda cubalah..







sekarang.. semakin ramai orang yang nak mencari pendapatan dan ramai yang nak jalan mudah untuk kaya dan berjaya.. mereka langsung tak nak berniaga dan nak duit tu jatuh tanpa buat apa apa.. pendapatan pasif lah kata mereka.. 


kalau tak berusaha.. bisness apa pun sama je.. kita kena berusaha pada permulaam dan dan berjuang selagi ada nadi dijasad kita..


memang ada yang kaya raya dengan duduk sahaja.. tetapi kita mampu ke jadi macam tu.//. baik mereka suruh family members mereka.. mereka pun bertarung dan sungguh sungguh bertempur dengan masa dan tenaga nak berjaya.


saya yakin dengan bisness tupperware ini yang saya fikir ia sangat kena dengan minat dan semangat saya sebagai seorang yang memiliki dunia merketing.





Comments

Popular posts from this blog

Jadi Ahli Tupperware Bulan Disember 2020 Putrajaya

Paksu tupperware promo