Jadi Ahli Tupperware Bulan Disember 2020 Putrajaya

 Salam

Jom masuk jadi ahli tupperware


#10yearsChallenge  

.


2010 - cuma seorang

2020- kini .. saksikanlah. (Gambar pada Jan 2020)


.

2010 pakcik join Tupperware dan tahun ini 2020, kalau kira dengan jari dah cukup 10 tahun memasuki tahun ke 11, pakcik dalam dunia Tupperware dan warna warninya sangat sangat mengujakan Pakcik.

.

Masa dulu, pakcik join Tupperware.. pakcik bukan ada sapa sapa. Siapa yang kenal dan tahu nama “syamputra razali”. 


Pakcik cuba niaga di fesbuk, memang sendu dan krik krik, Kalau jual kat Online memang 3 bulan tak ada customer dan akhirnya pakcik bertemu dengan seorang yang bernama Khairani Hafiza Che Zakaria. Pakcik bersyukur kerana dia nak join dengan pakcik walaupun pakcik tak pernah kenal dan tak ada apa apa. Lalu pakcik terus memulakan langkah setelah bulan ke-3 baru berjaya dapat RM44.80 komisen. Itu pun dah banyak sangat dah rasanya.

.

Pakcik terus mencuba dan belajar dari gerak hati dan strategi sendiri. Tak ada sesiapa nak bantu. Orang pun tak percaya yang pakcik niaga Tupperware. Ye lah, bisness ini kan memang dah sinonim dengan makcik makcik..


Memang ternyata.. nak meredah  onal duri dan memecahkan dinding rasa malu memang payah. Serba serbi tak kenal. Nak ambil gambar dengan Tupperware tak ada kekuatan. Tapi nak DUIT,


Lantas pakcik nekad untuk main redah dan main niaga semborono aja. Ia memang memerlukan masa dan kos yang besar. Nak dibuatkan cerita, Pakcik dapat idea untuk mendekatkan diri dengan 2 sifu dalam perniagaan Tupperware ini. 


1- pakcik hadir asembly kak shireen tan yang mana masa tu dia pun belum champion lagi dan mungkin muka baru dalam diva tupperware. Dia juga bukan siapa siapa dalam tupperware dan hanya ada stokis sahaja. Namun pakcik nampak dia sebagai idola pakcik yang boleh bantu pakcik. Setiap kata kata dia pakcik “take noted” dan pakcik belajar dari dia walaupun dia tak pandang pun pakcik. Ibarat dia tak percaya yang lelaki boleh buat bisness ini. Pakcik yakin, Ilmunya sangat hebat   dalam strategi merecruit downline baru dan strategi untuk spot ITEM HOT.


2- pakcik hadir asembly kak sahliah kasmani yang merupakan pakar party tupperware di stokis Aman Suria di Damansara. Walaupun dia bukan upline pakcik. Namun, dia bantu pakcik dan ajar pakcik macam macam dalam bisness ini. Pendek kata.. dia anggap pakcik macam anak kandung dia dalam bisness. Ilmu nya sangat hebat   dalam cara nak jual barang. Anaknya amar dan farah jadi kawan pakcik dan memang banyak sangat jasanya bantu pakcik.

.

Kini, 2020, Pakcik diberikan peluang beraksi diatas pentas yang punya ribuan orang dan pakcik sangat sangat teruja. Dari sorang sorang tercegat di depan Tupperware, kini pakcik dah petah berbicara tentang Tupperware ibarat makanan pakcik.


Pakcik juga memasang niat nak bantu lebih ramai orang untuk ubah hidup dia dan ada extra income dari bisness yang bagus ini. Pakcik faham mereka juga pastinya akan melalui jalan yang sama macam pakcik. Jadi, yang mana lumpur dan duri pakcik akan boleh tunjukkan supaya cepat sampai ke destinasi.

.

Jika anda ada hati dan ada jiwa nak tahu caranya.. pakcik berlapang dada nak bantu..


Click dibawah ini yer

πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸŒΈπŸŒΈπŸŒΈπŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡


www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+sekarang


www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+sekarang


www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+sekarang


#tupperwaremalaysia

#pakciktupperware

#syamputrarazali

#tupperwarebrandsmalaysia

#ExtendAHand

#10yearchallenge

#pakciktupperware #hampertupperware #tupperware #pakciktupperware #tupperwaremalaysia #tupperwareonline #tupperwarebrandsmalaysia #tupperwareteampower #tupperwaremurah #tupperwarepromo #tupperwaremalaysiasale #tupperwaremurahmalaysia #tupperwareonline #sayajualtupperware #sayajualtupperwaremurah #sayajualtupperwarebrands #jualtupperware #syamputrarazali #stokistupperware #tupperwareonline #tupperwaremalaysia








Comments

Popular posts from this blog

DAFTAR AHLI TUPPERWARE 2021

Paksu tupperware promo